heavy-banner

logo

Ciężarowe

Aktualności

  • Dojazd do Punktu Dystrybucji w Chałupkach

    01.09.2014

    Przypominamy, ze od 1.09.2014 odcinek autostrady A1 Świerklany-Gorzyczki zostaje objęty systemem viaTOLL. Kierowcy pojazdów i zespołów pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej > 3,5 t wjeżdżający do Polski od strony Czech powinni pamiętać o obowiązku posiadania viaBOXa i posiadaniu wystarczającej ilości środków na koncie na opłacenie przejazdu. Informujemy, że najbliższy Punkt Dystrybucji, w którym można dokonać formalności związanych z rejestracją w systemie viaTOLL oraz doładowaniem konta użytkownika znajduje się w Chałupkach na stacji PKN Orlen przy ulicy Bogumińskiej 254. Dojazd od Punktu jest oznaczony na poniższej mapce:

  • Od 1 września nowe MOK w systemie viaTOLL

    29.08.2014

    W związku z rozszerzeniem systemu viaTOLL o ok. 206 km dróg, 1 września uruchomionych zostanie 6 nowych Miejsc Obsługi Klienta, a kolejny punkt zostanie przeniesiony do nowej lokalizacji. Poniżej znajduje się pełna lista nowych punktów wraz z danymi adresowymi:

  • Nowe drogi w viaTOLL planowane od 1 września 2014 r.

    28.07.2014

    Przypominamy, iż od 1 września 2014 roku planowane jest rozszerzenie systemu viaTOLL. „Projekt Rozporządzenia Rady Ministrów zmieniającego rozporządzenie w sprawie dróg krajowych lub ich odcinków, na których pobiera się opłatę elektroniczną, oraz wysokości stawek opłaty elektronicznej” zakłada iż w od 1 września 2014 roku do viaTOLL przyłączonych zostanie ok. 206 km dróg, w tym wybrane odcinki autostrad A1 i A4, dróg ekspresowych S8, S14, S19 oraz drogi krajowej nr 90.

  • Specjalny pas dla użytkowników viaAUTO

    28.07.2014

    Od 15 lipca Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad wprowadziła ułatwienia dla posiadaczy urządzeń viaAUTO. Na odcinkach autostrad A2 i A4, zarządzanych przez GDDKiA, zostały wydzielone specjalne pasy, na których można wnosić opłaty za przejazd wyłącznie elektronicznie.

  • Uwaga! Planowana przerwa techniczna

    16.07.2014

    Informujemy, że w dniach 19/20 lipca 2014 r. w godz 22.00 – 4.00 planowana jest przerwa techniczna. W tym czasie będzie niedostępny Panel Obsługi Klienta, a w związku z tym niemożliwe będzie np. sprawdzenie stanu konta i jego doładowanie online, zarejestrowanie się poprzez stronę internetową, a także doładowanie konta w Miejscach Obsługi Klienta. Prosimy o sprawdzenie stanu konta przed rozpoczęciem przerwy technicznej i ewentualne uzupełnienie środków na koncie przedpłaconym. Przerwa techniczna nie ma wpływu na naliczanie opłat za przejazd, natomiast aktualizacja danych o transakcjach może nastąpić z opóźnieniem.

Wydrukuj stronę Do góry